[O2] PADŁA PRZEPUSTNICA + PROBLEM Z WENTYLATORAMI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nosek
    Classic
    • 2011
    • 8

    [O2] PADŁA PRZEPUSTNICA + PROBLEM Z WENTYLATORAMI

    Wymienione na gwarancji Teraz jest 398 mm - jedna biała kropka i trzy żółte
  • LEON119
    Drive
    • 2010
    • 42

    #2
    [O2] PADŁA PRZEPUSTNICA + PROBLEM Z WENTYLATORAMI

    WITAM SERDECZNIE . ZAPALIŁ MI SIE CHECK NA DESCE PLUS KOMUNIKAT NA WYŚWIETLACZU. PO PODPIĘCIU OKAZAŁO SIĘ ŻE PADŁA PRZEPUSTNICA PLUS BŁEDY OD WIATRAKA.OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST JAKIEŚ ZWARCIE DO MASY NA WENTYLATORZE.CZYTAŁEM KILKA POSTÓW I SPRAWDZIŁEM WSZYSTKIE BEZPIECZNIKI MOGĄCE MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z WENTYLATOREM I NIC WENTYLATURY DALEJ NIE WŁĄCZAJĄ SIĘ NAWET PO WŁĄCZENIU KLIMY CISZA. CZY MOŻLIWE JEST ABY PADŁY TEZ WENTYLATORY?PONIŻEJ ZRZUT Z VCDS
    PROSZE O POMOC
    Address 01: Engine
    Control Module Part Number: 03G 906 016 DS
    Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 7000
    Software Coding: 0000078
    Work Shop Code: WSC 73430
    4 Faults Found

    19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
    P3102 - 000 - -
    Freeze Frame
    RPM: 0 /min
    Torque: 16.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 12.16 V
    Bin. Bits: 00101111
    Torque: 0.0 Nm
    Torque: 92.0 Nm

    19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
    P3101 - 000 - -
    Freeze Frame
    RPM: 0 /min
    Torque: 16.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 12.16 V
    Bin. Bits: 00101111
    Torque: 0.0 Nm
    Torque: 92.0 Nm

    17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
    P0691 - 000 - -
    Freeze Frame
    RPM: 0 /min
    Torque: 16.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 12.08 V
    Bin. Bits: 00101111
    Temperature: 57.6°C
    Duty Cycle: 9.6 %

    19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
    P3101 - 000 - -
    Freeze Frame
    RPM: 0 /min
    Torque: 16.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 12.16 V
    Bin. Bits: 00101111
    Torque: 0.0 Nm
    Torque: 92.0 Nm
    Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
    Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
    Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
    Brava 1,6 16 V 103 Hp

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      Zamieszczone przez LEON119
      ABY PADŁY TEZ WENTYLATORY
      sprawdz na krótko działanie wentylatorów bo po włączeniu klimy powinny chodzić oba no chyba, że temperatura nie pozwala co do reszty to się niewypowiadam
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • abstinent
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4842
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        duży wiatrak chodzi jak się silnik nagrzeje, mały jest od klimy(jest jeszcze opcja że masz jeden)
        jak masz elektrozawór albo sprężarkę walniętą to się nie włączy, albo dopiero jak duży zacznie chodzić
        Napisz co za silnik, rocznik przebieg, bo my tu wróżkami nie jesteśmy :idea:

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Odepnij wtyczke od przepustnicy, potem wymien bezpiecznik od wentylatorow pod maska - wszystko bedzie ok oprocz braku dzialania tej klapki gaszacej
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • LEON119
            Drive
            • 2010
            • 42

            #6
            klima działa jak najbardziej sprężarka się załącza , wentylatory są dwa duży i mały.auto 2,0 tdi BKD DSG 2005 r 230 tys przejechane,żaden bezpiecznik w tym czasie sie nie przepalił czyli odłączenie kostki raczej niec nie da
            Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
            Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
            Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
            Brava 1,6 16 V 103 Hp

            Komentarz

            • greg44
              L&K
              • 2011
              • 1198
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Uważasz, że otrzymasz na ten temat odpowiedz na tym forum, ja sie tez pytałem jakiś tydzień temu jak wygląda sprawa z kalpa gasząca, nawet kilku osobom wysłałem zapytanie z tym problemem na priv i żaden nie udzielił odpowiedzi na ten temat, możne ty będziesz miał większe szczęście. Ja ci nie pomogę, bo u mnie klapa działa, drży w środku klapka, wydaja takie jeszcze ciche brzęczenie po przekręceniu kluczyka, ale jeszcze nie odpaleniu silnika. Zastanawiam się czy tak ma być, czy już zaczyna się zgon klapy, błędów nie ma, wentylatory działają.

              Komentarz

              • kowal 2002
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 5161

                #8
                greg44, do mnie nie napisałeś na PW :P . Klapka normalnie powinna być otwarta, przy wyłączaniu stacyjki ( nawet na nie włączonym silniku ) słychać "klapnięcie" i ciche jednostajne buczenie przez ok 3-4 sek. W czasie pracy silnika ta klapka również pracuje ( dławi czasem dolot, ale delikatnie nie tak jak przy gaszeniu na 100% ) ale tej pracy to już nie usłyszysz, bo klekot zagłusza :diabelski_usmiech .

                LEON119, wypnij wtyczkę od przepustnicy i wymień bezpiecznik nr 24 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Więcej info TUTAJ .
                Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                Komentarz

                • LEON119
                  Drive
                  • 2010
                  • 42

                  #9
                  przepustnica wymieniona na nową, bezpiecznik też, wszystko działa jak wcześniej temat o zamknięcia pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi
                  Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
                  Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
                  Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
                  Brava 1,6 16 V 103 Hp

                  Komentarz

                  Pracuję...